Úvod
Základní informace
Jak uklízet
Slovník pojmů
tvoříme čistější svět
Náplň vaší práce
Náplní vaší práce je udržovat společné prostory bytových domů v čistotě. Nájemníci nám s důvěrou svěřili své domovy a naším cílem je provést úklid k jejich spokojenosti. Kvalita úklidu je pro nás nejdůležitější firemní hodnotou. Zajisté i Vy budete mít skvělý pocit z dobře vykonané práce, kterou denně uvidí desítky lidí.
skutečně přizpůsobivá
Pracovní doba
Úklid bytových domů probíhá vždy určitý den v týdnu, který jsme dojednali s klientem a znají ho i obyvatelé domu.
Ale jelikož jsme taky jen lidé a víme, kolik věcí se za jeden den v životě dokáže změnit, poskytneme Vám toleranci 24 hodin ode dne úklidu.
Pokud je úklidový den pondělí, úklid můžete provést již v neděli a nebo v úterý - nemělo by se to ale dít bezdůvodně a pravidelně!
Denní dobu si taktéž můžete vybrat dle Vaší potřeby, ale vždy musí být od 6:00 do 20:00. Pokud úklid nemůžete provést, je třeba s dostatečným předstihem kontaktovat vedoucí úklidu pro zajištění zástupu.
Úklidová místnost
zaměstnanecké zázemí
Každý dům má úklidovou místnost. Je to prostor, který je vyhrazen naší firmě pro úschovu úklidových potřeb a po dobu úklidu slouží i jako šatna zaměstnanců. Naleznete zde všechny potřebné věci k práci a také důležité dokumenty.
Plán úklidu - listina, ve které se dozvíte přesný rozsah práce , který musíte vždy jednoznačně dodržovat. Také zde naleznete délku pracovního úvazku pro týdenní a měsíční úklidy, které budete vykonávat.
Generální úklidy (nejčastěji 2x ročně) zapsané v plánu úklidu, provádí tým jiných pracovníků. Pokud budete chtít úklid provést Vy, řekněte to vedoucí úklidu. Hodiny generálního úklidu se připočítají k výplatě a výši hodinového úvazku Vám sdělí vedoucí.
Podpisový list - formulář, kde stvrzujete, že byl úklid řádně proveden. V tomto formuláři je také kolonka, do které je možné zapsat různé situace, které mohou nastat (např. horší podmínky úklidu z důvodu rekonstrukce, poškození, nemožnost dostatečně uklidit kvůli stěhování a pod.).
Do těchto listin nahlížejí domovníci, vedoucí i nezávislí auditoři pro kontrolu. Proto ho vždy nezapomeňte důsledně vyplnit!
Pracovní doba se zapisuje do podpisového listu dle skutečného příchodu a odchodu - nikoliv dle úvazku práce! Úvazek z plánu úklidu naopak zapisujte do svého měsíčního výplatního výkazu! Vždy je Vám proplacen celkový úvazek i když na bytovém domě strávíte kratší nebo delší dobu!
Příklad: Pracuji 8:00-9:30 na domě, který má úvazek 2 hodiny. Do podpisového listu si zapíšu příchod 8:00 a odchod 9:30. Do měsíčního pracovního výkazu si zapíšu 2 hodiny práce.
Pracovní výkaz
Na tento formulář se zapisuje pracovní docházka. Je možné ho vést a vyplňovat jak v psané, tak elektronické podobě.
Výkaz je nutné odevzdat do posledního dne v odpracovaném měsíci!
Jak odevzdat pracovní výkaz
- Vhozením papírového formuláře do naší schránky. Ta je umístěna před vstupem do budovy, kde sídlí naše firma.
- elektronicky - v podobě obrázku nebo PDF souboru e-mailem.
-
-
Pracovní výkaz v .XLSX (MS Office - Excel) ke stáhnutí
Pro MS Office pro Windows nebo MS Office pro Mac
-
Pracovní výkaz v .numbers ke stáhnutí
Pro iWork aplikaci Numbers na Apple Ios, iPad OS nebo MAC
Výplata a výplatní páska
Výplatu odesíláme na váš bankovní účet vždy do 20. dne v měsíci. Abychom to stíhali i dříve, je nutné odevzdávat vaše pracovní výkazy včas - dokud je nemáme všechny, nemůže účetní výplaty zpracovat.
Výplatní pásky Vám odešleme v elektronické podobě na e-mail v souboru pdf, který je zabezpečen heslem.
Pokud potřebujete výplatnici v papírové podobě, je nutné to nahlásit office managerovi a vyzvednout si jí můžete po domluvě v sídle naší firmy.